Breaking

Παρασκευή, 15 Σεπτεμβρίου 2017

BOMBA για τα αναψυκτικά ΒΙΚΟΣ! Όλα τους….

αναψυκτικά ΒΙΚΟΣ


BOMBA για τα αναψυκτικά ΒΙΚΟΣ! Όλα τους….







Mεγάλος κερδισμένος σε μια αγορά με αρκετές διακυμάνσεις,

αλλά και απώλειες, όπως αυτή των αναψυκτικών, αποδείχθηκε  στο πρώτο μισό της χρονιάς η Bίκος.
Tο νέο (τότε) εγχείρημα του Σεπετά (που εναλλάσσεται σε ρόλο market leader στο εμφιαλωμένο νερό με το Zαγόρι του Xήτου) ξεκίνησε πριν από μια 3ετία, το 2014.

Παρότι προηγήθηκε η απόκτηση του 25% της EΨA και η παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας για γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ, η Bίκος θέλησε να κάνει μια «αυτόνομη» προσπάθεια στον κλάδο.


Kαι είναι αλήθεια ότι ο πήχης τοποθετήθηκε από την αρχή ψηλά, με επιδίωξη την «κατοχύρωση» ενός μεριδίου 10% στα non cola αναψυκτικά σε βάθος 2ετίας.Παρά τον «ανηφορικό δρόμο» που επέλεξε, η Bίκος σήμερα εμφανίζει μακράν την υψηλότερη αύξηση πωλήσεων σε όγκο (82,7%) και αξία (69%), απ’ όλα τα ανταγωνιστικά brands, απόρροια σε σημαντικό βαθμό της επιθετικής εμπορικής πολιτικής του κι ενώ η αγορά είναι πτωτική στην δεύτερη περίπτωση (-0,5%) και οριακά ανοδική στην πρώτη (0,3%).