Breaking

Δευτέρα, 25 Σεπτεμβρίου 2017

10 Κόλπα που χρησιμοποιούν στα καταστήματα ρούχων για να σας ξεγελάσουν

Αποτέλεσμα εικόνας για 10 Κόλπα που χρησιμοποιούν στα καταστήματα ρούχων για να σας ξεγελάσουν

Tα καταστήματα ενδυμάτων συχνά χρησιμοποιούν τεχνάσματα για να μας κάνουν να αγοράζουμε περισσότερα και πιο συχνά.


Σας αποκαλύπτουμε μερικά κόλπα των καταστημάτων, έτσι ώστε να μάθετε τι κρύβουν από τους αγοραστές οι κατασκευαστές και πωλητές των ρούχων.

 



 

Οι εκπτώσεις συμφέρουν περισσότερο τα καταστήματα και όχι τους καταναλωτές










Μερικές φορές, την παραμονή των εκπτώσεων, οι τιμές των προϊόντων εσκεμμένα αυξάνονται, και στη συνέχεια επανέρχονται στην προηγούμενη τιμή για να προσελκύσουν τους αγοραστές.

Στη βιτρίνα του καταστήματος μπορεί να διαφημίζουν εκπτώσεις έως και 70%. Στην πραγματικότητα, το 70% μπορεί να ισχύει μόνο για ένα συγκεκριμένο πράγμα. Στα υπόλοιπα προϊόντα η έκπτωση είναι της τάξεως του 10%.

Το ίδιο μέγεθος μπορεί να είναι μικρό ή μεγάλο, ανάλογα με τη μάρκα










Διαφορετικοί κατασκευαστές ρούχων έχουν και διαφορετικά μεγέθη, και έτσι σε ένα κατάστημα μπορεί να σας ταιριάζει το Small, ενώ σε κάποιο άλλο μετά βίας μπορείτε να φορέσετε Medium. Ορισμένες εταιρείες εσκεμμένα μικραίνουν τα μεγέθη τους, ώστε οι γυναίκες καταναλώτριες να αγοράζουν πιο πρόθυμα κάποιο ρούχο.

Η συνεργασία με κάποιον διάσημο σχεδιαστή δεν εγγυάται την ποιότητα του ρούχου




Οι μεγάλες εταιρείες κυκλοφορούν κατά καιρούς μια σειρά ρούχων σε συνεργασία με κάποιον διάσημο σχεδιαστή μόδας. Ο στόχος είναι να κάνουν τους πελάτες να πληρώσουν παραπάνω για ένα ρούχο με διάσημη υπογραφή. Αλλά πολλές φορές η ποιότητα συχνά δεν είναι καλύτερη από τα άλλα ρούχα στο ίδιο κατάστημα.

Το τμήμα εκπτώσεων εσκεμμένα φαίνεται ακατάστατο




Έχετε παρατηρήσει αυτή την εικόνα; Ρούχα κρεμασμένα και τακτοποιημένα στο ράφι, και στο τμήμα των εκπτώσεων, τα προϊόντα συσσωρεύονται τυχαία. Αυτό το τέχνασμα χρησιμοποιείται σκόπιμα από τους πωλητές ώστε οι αγοραστές να αισθάνονται ευτυχείς, όταν βρουν ανάμεσα στο χάος κάποιο ρούχο σε τιμή ευκαιρίας, και πιθανότατα τρέξουν να το αγοράσουν.

Στην παραγωγή των ενδυμάτων γίνεται χρήση επιβλαβών χημικών ουσιών




Ακόμη και αν η ετικέτα υποδεικνύει ότι το ρούχο είναι κατασκευασμένο από φυσικά υλικά, μπορεί να είναι επικίνδυνο για την υγεία. Στην παραγωγή των ενδυμάτων γίνεται χρήση χημικών ουσιών, οι οποίες δεν μπορούν να προσδιοριστούν χωρίς ειδική εργαστηριακή εξέταση. Μερικές βλαβερές ουσίες προσφέρουν το σωστό χρώμα ή την υφή του προϊόντος), και σε άλλα υφάσματα γίνεται χρήση για την προστασία από τα έντομα και την μούχλα. Πάντα να πλένετε τα νέα ρούχα πριν τα φορέσετε. Αυτό βοηθάει να μειωθεί η ποσότητα των επικίνδυνων χημικών ουσιών και αποτρέπει να κολλήσετε κάτι, αν το ρούχο φορέθηκε από κάποιον με κάτι μεταδοτικό.

Συνθετικά ρούχα στην ίδια τιμή με φυσικά υφάσματα




Οι κατασκευαστές ενδυμάτων συχνά υπερεκτιμούν τις τιμές για τα συνθετικά, για να ενθαρρύνουν τους πελάτες να αγοράσουν τα πιο ακριβά προϊόντα από φυσικά υλικά. Οι αγοραστές έτσι πιστεύουν ότι η μπλούζα από μαλλί ή βαμβάκι δεν είναι τόσο ακριβή σε σύγκριση με τα συνθετικά και είναι μια κερδοφόρα επένδυση.

Ρούχα σχεδιαστών σε outlet είναι χειρότερης ποιότητας από ό,τι στην επίσημη μπουτίκ




Προσπαθώντας να εξοικονομήσουν χρήματα, πολλοί καταναλωτές πηγαίνουν σε καταστήματα outlet για να ψωνίσουν επώνυμα ρούχα. Τα ρούχα και τα αξεσουάρ από φαινομενικά φαίνονται ίδια με τα επίσημα επώνυμα προϊόντα. Οι μάρκες πολυτελείας συχνά φτιάχνουν αυτά τα προϊόντα από φτηνές πρώτες ύλες ειδικά για τα καταστήματα outlet για να αποκτήσουν κέρδος από αγοραστές που δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά να αγοράσουν ένα ακριβό προϊόν στην μπουτίκ.

Ρούχα κακής ποιότητας




Οι μητέρες μας έχουν κάποια ρούχα, που μπορούμε ακόμα να φορέσουμε. Τα σύγχρονα ρούχα είναι συχνά κακής ποιότητας: κακοραμμένες ραφές, μοτίβο που ξεβάβει, φτηνά πλαστικά αξεσουάρ και ρούχα που ξεθωριάζουν μετά από μερικά πλυσίματα. Αυτός είναι ο στόχος των κατασκευαστών: να φτιάξουν γρήγορα και φτηνά, και να αγοράζουμε πιο συχνά.

Η μόδα αλλάζει κάθε εβδομάδα




Έχουν περάσει οι μέρες που η βιομηχανία της μόδας κυριαρχούσε σε 2 εποχές: άνοιξη-καλοκαίρι και φθινόπωρο-χειμώνα. Οι σημερινοί κατασκευαστές ενδυμάτων έχουν ξεκινήσει τις μικροτάσεις. Σχεδόν κάθε εβδομάδα στα καταστήματα εμφανίζονται trendy νέα στοιχεία που σας κάνουν να θέλετε να περνάτε όλο και πιο συχνά.

Credit: Adme
Πηγή